Ramirez Flats & Bar

Efter många om och men kom tillslut min mamma och storebror till mig. Många timmar försenade men de kom trots allt. Så tacksam för besöken jag fått, det har verkligen gett mig så mycket ny energi. Att för tillfället få känna att allt är "som vanligt" gör mycket för en. Trots att det aldrig är roligt att tvingas "separeras" igen så kändes det betydligt enklare denna gång då jag verkligen kunde känna att vi snart faktiskt träffas igen. Ibland har tiden gått långsamt men nu känns det som att dagarna bara flyger iväg. 30 dagar kvar tills jag kommer hem för jul och nyår. Innan dess ska bara ett x antal rapporter, inlämningar, presentationer göras och för att inte glömmas kommer dessa dagar även innehålla en resa till Barcelona (för att äntligen få träffa Gustav igen) och en till Madrid (för att se Enrique Inglesias). Har en känsla att dessa dagar kommer "flyga" förbi.   
Spanien | |
Upp